Monday 11 March 2013

Serum doskonale

Natrafilam na Swietego Graala w kategorii serum do twarzy, a jest nim Biotherm Source Therapie 7:


Owe siedem mineralow w nim zawarte, to miedz, cynk, magnez, mangan, sod, potas oraz wapn. Na moja mieszana, miejscami bardzo tlusta cere dzialaja, az milo! Skora jest wygladzona, rozjasniona, zanieczyszczenia znikaja - to za sprawa cynku zapewne. Efekty widac bylo golym okiem po zaledwie kilku aplikacjach. Uzywam mala kropelke, rano i wieczorem, czasem tylko rano, pod krem (Aquasource Skin Perfection, "niebieski"). Krem az tak mnie nie zachwycil, aczkolwiek wraz z Source Therapie tworzy udany tandem.

To drugie serum, jakie wyprobowalam, ktore w ogole dziala: mialam L'Oreal w ciemnej buteleczce, nazwy nie pomne, do cery dojrzalej. Nie robilo nic. Mialam Clinique Laser Repair, ktore dawalo pewne rezultaty, ale nie urywalo tylka. Mialam probki Visionaire oraz Genifique z Lancome, smiechu warte. Biotherm pasuje mi jak ulal. Dla osob z wiekszymi wymaganiami, glebokimi zmarszczkami, zapewne okazalo by sie niewystarczajace, ale od tego sa inne produkty! Samej marki nie znam na tyle dobrze, aby ja z reka na sercu rekomendowac, ale z Source Therapie jestem szalenie zadowolona i na pewna kupie kolejne opakowanie. 

Rozmawialismy dzis w pracy o tym, ile wydaje na cele urodowe przecietny mezczyzna w UK. Z badan marketingowych wynika, ze w skali roku jest to £600! Ciezko mi w to uwierzyc, wszak panowie sie nie maluja, a jesli tak, to z rzadka. Wystarcza im pierwszy lepszy szampon, mydlo i pianka do golenia, na to chlust Lynxa czy innego afterszejwa i gotowe. Czyzby czasy sie zmienialy, czyzby chlopy coraz czesciej siegaly po takie cacka, jak krem pod oczy, albo zel na pryszcze ? Jesli o mnie chodzi, jestem za, niech dbaja o siebie, maja do tego takie same prawo jak i my :-)

No comments:

Post a Comment