Saturday 19 October 2013

Jesienne nowosci

Nadeszla jesien, a zatem nastal najwyzszy czas, bym zrobila update w szufladzie z kolorowka i dolozyla troche nowosci. Oto one:







  • Barry M. Smokin' Hot Shadow & Blush Palette. Bardzo lekka, przyda sie na swiateczny urlop, bo ograniczenia wagowe w bagazu podrecznym sa nieublagane. 
  • Szminka Kiko, zakupiona na wakacjach we Wloszech, bardzo ladny odcien 814, ciemna fuksja. Niedroga, kilka euro. Juz wkrotce Kiko otwiera sklep w Londynie. Bedzie jak z produktami amerykanskimi, czyli jesli cos kosztuje w USA 10 dolcow to tutaj musi kosztowac 10 funtow ? Mam nadzieje, ze nie.
  • Paletka z MUA, z ktorej to firmy mam chabrowa kredke do oczu ze strugaczka za funta, mialam szminke, ale wyrzucilam, gdyz byla straszna i teraz te cienie za cale £4. Szukalam alternatywy dla paletki Naked UD, gdyz mam dosc tego cholernego polysku. MUA Matte - maja byc matowe,  jakie beda, to sie okaze.
  • Tusz Rimmel Scandaleyes, dostalam w promocji, gdyz zakupilam...
  • Dwie szminki Rimmel Moisture Renew, z nowej gamy kolorystycznej: 360 As You Want Victoria i 470 Glam Plum Fulham (coz za obledna nazwa!). Wspaniala formulacja, naklada sie z przyjemnoscia a kolory sa bardzo nasycone.Rimmel sie postaral.
  • Kredka do oczu Rimmel Scandaleyes w odcieniu 006 Paranoid Purple.
  • Blysczyk Revlon w pieknym, ciemnofioletowym odcieniu Embellished.
  • Nowosc z Real Techniques: ichni odpowiednik Beauty Blender o nazwie Miracle Complexion Sponge, za £5.99 - osobiscie uwazam, ze osoby placace pelna cene za Blendera sa lekko szalone. Jestem bardzo ciekawa, jak sie sprawi !
 Jak widac na zalaczonym obrazku, poszlam w sliwki, fiolety, ciemne wino i neutralne beze i szarosci - typowo jesienne, cieple i zlotawe odcienie niestety mi nie pasuja. 

Jak dotad wyprobowalam maskare i jest w porzadku, ja nie ludze sie, ze tusz mi wydluzy moje krotkie rzesy, wiec jakikolwiek drogeryjny mi pasuje. Szminka Kiko rowniez sie sprawdza, choc moze lekko wysuszac usta, ale odcien ma przeuroczy. Reszte produktow bede ochoczo testowac podczas nadchodzacych tygodni :-)

No comments:

Post a Comment